Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ośrodek Pomocy Społecznej w Ząbkach

ul. Wojska Polskiego 1, 05-091 Ząbki

Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na świadczenie usług medycyny pracy

 

 

 

 

Ząbki, 12 grudnia 2023 roku

 

Zapytanie ofertowe nr 4/2023

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Ząbkach zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielania zamówienia wyłączonego spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych na:

 

świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy

wraz z badaniami diagnostycznymi i konsultacjami specjalistycznymi

dla kandydatów do pracy i pracowników

Ośrodka Pomocy Społecznej w Ząbkach

 

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Ząbkach – jednostka organizacyjna Gminy Ząbki, ul. Wojska Polskiego 1, 05-091 Ząbki

Dane teleadresowe:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Ząbkach – jednostka organizacyjna Gminy Ząbki,

ul. Wojska Polskiego 1, 05-091 Ząbki

e-mail: ops@zabki.pl

telefon: 22 510 98 03

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsze Zapytanie ofertowe, jak również Załączniki do Zapytania stanowiące integralną jego część, a w dalszej kolejności ogłoszenie o wyborze Wykonawcy umieszczone będą na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Ząbkach pod adresem: https://opszabki.pl/bip/ (dalej „BIP OPS Ząbki”) .

  2. Przekładając swoją ofertę Wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym nr 2/2023 wraz z wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część.

  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami rozpoznania chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa badanego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zawartymi w szczególności:

a) Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465),

b) Ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2022.0.437),

c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 607).

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023r. Poz. 1610 z późn. zm.).

 

III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

  2. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie znajduje zastosowania do udzielania zamówień, które podlegają stosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.)

 

IV. SŁOWNIK UŻYTYCH POJĘĆ I DEFINICJI

  1. Wykonawca/ Oferent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.

  2. Zamawiający - Ośrodek Pomocy Społecznej w Ząbkach – jednostka organizacyjna Gminy Ząbki.

  3. Cena ofertowa (oferty) – cena za wykonanie całości obowiązków składających się na przedmiot zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę, który złożył ofertę, przy czym jest to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.

  4. Oferta – komplet dokumentów, których wzory stanowią załączniki do niniejszego Zapytania, tj. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy, Załącznik nr 3 – Wykaz badań diagnostycznych oraz konsultacji specjalistycznych wraz z cenami.

 

 

V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

    świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy wraz ze świadczeniem usług medycznych obejmujących badania laboratoryjne i diagnostyczne w zakresie niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich oraz konsultacje specjalistyczne polegające na:

    a) wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich: wstępnych, okresowych i kontrolnych, o których mowa w Kodeksie Pracy i przepisach wykonawczych;

    b) wydawanie orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie Pracy i przepisach wykonawczych, stwierdzających:

    - brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy

    lub

    - przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.

  2. Szacunkowe ilości i rodzaje badań pracowników, którzy mają zostać objęci przedmiotową usługą medyczną zostały przedstawione w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) liczby pracowników skierowanych na badania, tym samym zmiany ilości i rodzaju badań w przypadku, gdy nastąpi taka konieczność.

 

 

  1. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I PODWYKONAWSTWO

  1. Oferty należy składać do dnia 20 grudnia 2023 roku, do godz. 8:00 w jednej z trzech dopuszczalnych wersji:

    a) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe nr 4/2023 na usługi medycyny pracy. Otwarcie: 20 grudnia 2023 roku o godz. 8:30” osobiście w siedzibie Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wojska Polskiego 1, 05-091 Ząbki, w Kancelarii (1. piętro) w godzinach pracy Ośrodka (poniedziałki: 10:00-18:00, wtorek-czwartek: 8:00-16:00, piątki: 7:00-15:00).

    b) za pośrednictwem Poczty Polskiej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe nr 4/2023 na usługi medycyny pracy. Otwarcie: 20 grudnia 2023 roku o godz. 8:30” na adres siedziby Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wojska Polskiego 1, 05-091 Ząbki. Za datę złożenia oferty liczy się data dostarczenia przesyłki do Zamawiającego.

    c) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ops@zabki.pl, w tytule maila: „Zapytanie ofertowe nr 4/2023 na usługi medycyny pracy”, z informacją w treści, że załączniki stanowią ofertę do Zapytania ofertowego z terminem otwarcia w dniu 20 grudnia 2023 roku o godz. 8:30. Oferta musi być opatrzona podpisem elektronicznym.

  2. Oferty muszą być przygotowane w języku polskim oraz zgodnie ze wzorami będącymi Załącznikami: nr 1, nr 2 oraz nr 3 do niniejszego Zapytania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta (w przypadku podpisu odręcznego: wraz z pieczątką imienną oraz firmową; w przypadku złożenia oferty elektronicznie: z podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania firmy).

  3. Zawarcie Umowy nastąpi niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyboru Wykonawcy.

  4. O miejscu i terminie podpisania Umowy, Oferent zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w Formularzu ofertowym.

  5. Ogłoszenie wyboru Wykonawcy nastąpi najpóźniej w dniu 20 grudnia 2023 roku do godz. 16:30 na stronie BIP OPS Ząbki.

  6. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.

  7. Umowa obowiązywać będzie od dnia 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2027 roku.

  8. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen świadczonych usług będących przedmiotem niniejszego Zapytania przez pierwszy rok obowiązywania umowy, tj. od dnia 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku.

  9. Po pierwszym roku trwania Umowy Zamawiający dopuszcza zmianę stawek realizowanych przez Wykonawcę usług do wysokości waloryzacji usług oraz płacy minimalnej.

  10. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie realizacji przedmiotowego zamówienia, bądź jego części, podwykonawcom.

 

  1. ZASADY I WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie przygotowywał i przekazywał Zamawiającemu wraz z fakturą imienny wykaz osób korzystających z usług medycznych w okresie, za który dana faktura została wystawiona wraz ze szczegółowym wykazem wykonanych badań, z uwzględnieniem poszczególnych cen oraz sumy należności za przeprowadzenie poszczególnych świadczeń u danego pracownika w ramach Umowy.

  2. Wynagrodzenie za faktyczne wykonanie, w okresie za jaki wystawiono faktury, badania i świadczenia będzie płatne na podstawie faktur VAT prawidłowo wystawionych (po upływie każdego miesiąca) i dostarczonych na koszt Wykonawcy. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

  3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w ramach własnej placówki świadczyli usługi medyczne opisane w pkt V ust.1 Zapytania, na podstawie poniższych warunków:

    a) podstawą udzielenia świadczenia jest opatrzone datą i pieczęcią Zamawiającego imienne skierowanie, wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 607 z późn. zm.), zawierające w szczególności określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony/ubiega się o zatrudnienie, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.

    b) Przyjęcie pracownika Zamawiającego na badania i wykonanie badań diagnostycznych następuje poprzez rejestrację telefoniczną u Wykonawcy.

  4. Zmawiający wymaga, by ceny jednostkowe netto zawarte w formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania) były stałe przez pierwszy rok trwania umowy, tj. od dnia 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku.

  5. Dla potrzeb wydania orzeczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku Zamawiający dopuszcza wykonanie innych badań i konsultacji, poza zakresem objętym w formularzu cenowym. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, usługa medyczna zostanie wyceniona według aktualnie obowiązującego cennika Wykonawcy.

  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania umowy i w tych warunkach Wykonawca nie ma prawa żądać uzupełnienia do wartości wynagrodzenia umownego.

  7. Realizacja usług medycznych będzie wykonywana codziennie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

  8. Zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzenia MZiOS z dnia 30 maja 1996 r. lekarz prowadzący badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe specjalistyczne badanie konsultacyjne oraz badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określono we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z § 2 ust. 3 Rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią cześć badania profilaktycznego.

  9. Pracownicy Zamawiającego będą informowani o podejrzeniu procesu chorobowego, który nie wynika z warunków pracy, celem zgłoszenia się do lekarza POZ lub lekarza prowadzącego i przeprowadzenia właściwego postępowania diagnostyczno-leczniczego.

  10. Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia:

    - brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

    - przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku.

  11. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów.

  12. Orzeczenia lekarskie kończące badania profilaktyczne wydawane będą w formie zaświadczeń według wzorów określonych w załącznikach do Rozporządzenia, o którym mowa w pkt. II ust. 4 lit. c) Zapytania.

 

VIII. ZASADY UCZESTNICTWA W ZAPYTANIU OFERTOWYM

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności leczniczej, w tym wykonywania zadań służby medycyny pracy i są wpisani do właściwego rejestru zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. 2023 poz. 991 z późn. zm.).

    b) dysponują bazą lokalową (placówką medyczną) na terenie Powiatu Wołomińskiego, umożliwiającą pełen zakres usług medycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2022 poz. 402).

    c) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. personelem lekarskim, pielęgniarskim i innymi, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

    d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.

  2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

  3. Zamówienia udziela się Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę oraz dostępność co najmniej jednej placówki na terenie Powiatu Wołomińskiego celem realizacji przedmiotu zamówienia.

  4. Dysponowanie placówką medyczną na terenie Powiatu Wołomińskiego, spełniającą warunki przedmiotu zamówienia, stanowi obligatoryjne kryterium dopuszczenia oferty do rozpatrzenia.

  5. Wykonawca wraz z ofertą i załącznikami przedłoży projekt umowy na świadczenia usług medycznych uwzględniając wymagania Zamawiającego zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym.

  6. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

IX. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY

  1. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Oferenta:

    a) gdy oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu;

    b) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

    c) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach Zamówienia,

    d) który nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa;

    e) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których ni można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe;

    f) oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej formie.

     

    X. ZASADY KOMUNIKACJI Z ZAMAWIAJĄCYM

  1. Wszelka korespondencja związana z Zapytaniem ofertowym będzie prowadzona za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazanej w pkt. I., aby można było bezspornie ustalić kto jest nadawcą korespondencji.

  2. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie 3 dni roboczych przed wyznaczonym w Zapytaniu ofertowym terminem składania ofert. Po tym czasie Zamawiający ma prawo pozostawić wniosek bez odpowiedzi.

  3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

  4. Wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ops@zabki.pl w tytule umieszczając identyfikację przedmiotu korespondencji, tj.: „Zapytanie ofertowe nr 2/2023”.

  5. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie niniejszego Zapytania jest Julita Zawadzka – telefon: 22 510 98 16.

 

XI. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. Kryterium oceny:

    a) cena: 80%

    b) lokalizacja: 20%

  2. W zakresie lokalizacji ocenie podlegać będzie:

    - spełnienie kryterium dopuszczenia do zamówienia publicznego: dysponowanie placówką medyczną spełniającą warunki przedmiotowego zamówienia zlokalizowaną w Powiecie Wołomińskim, za co Oferent zostanie dopuszczony do oceny oferty,

    - za każdą dodatkową placówką medyczną zlokalizowaną na terenie Powiatu Wołomińskiego oraz spełniającą warunki przedmiotu zamówienia, Oferent otrzyma 2 pkt.

  3. Oferta złożona po terminie wskazanym w pkt. VI ust. 1 nie zostanie wzięta pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

  4. Oferent zobowiązany jest do nieujawniania wszelkich informacji o Zamawiającym uzyskanych w związku z realizacją umowy, pochodzących od Zamawiającego, instytucji publicznych, samorządowych jednostek organizacyjnych lub osób związanych z Zamawiającym jakimkolwiek stosunkiem fizycznym lub prawnym, a także przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych i przepisów dotyczących informacji prawnie chronionych.

  5. Obowiązek, o którym mowa w pkt. VIII ust. 3 jest nieograniczony w czasie. Jego uchylenia z każdym czasie w całości lub części może dokonać Zamawiający w formie pisemnej.

  6. Zamawiający ma prawo wypowiedzieć przedmiotową umowę bez zachowania terminu, o którym mowa powyżej, jeżeli Wykonawca będzie naruszał postanowienia Zapytania, a także w przypadku niewykonania i/lub nienależytego wykonania przez Wykonawcą usługi szerzej opisanej w umowie. Rozwiązanie umowy następuje z dniem doręczenia pisma rozwiązującego na adres wskazany w umowie. W przypadku odbioru pisma za datę doręczenia uznaje się datę pierwszego awiza.

  7. Niezależnie od ust. 5 powyżej Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku:

    a) zaprzestania działalności, likwidacji, ogłoszenia upadłości lub rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy;

    b) utraty przez Wykonawcę możliwości wykonywania świadczeń z zakresu medycyny pracy;

    c) wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy i zaniechania zmiany sposobu jego wykonania mimo upływu terminu na dokonanie zmiany wyznaczonego przez Zamawiającego;

    d) w razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o wskazanych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego tytułu wykonania części umowy.

  8. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenie.

 

XII. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) dalej „RODO”, informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Ząbkach (05-091) przy ul. Wojska Polskiego 1.

  2. Kontakt do inspektora ochrony danych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Ząbkach: Radosław Wasilewski, e-mail: radoslaw.wasilewski@zabki.pl

  3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B RODO w celu przeprowadzenia postępowania, zawarcia i wykonywania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w czasie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.

  4. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

    a) dostępu do dotyczących jej danych osobowych,

    b) sprostowania danych osobowych,

    c) usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO,

    d) ograniczenia przetwarzania,

    e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

    f) do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie jej danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

    g) wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile żądania nie są ewentualnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy.

  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu udziału w postępowaniu, zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 76
Utworzono dnia: 12.12.2023

Historia publikacji

  • 20.12.2023 16:16, Administrator
    Dodanie załącznika: Zawiadomienie o wyborze - usługi medycyny pracy
  • 20.12.2023 16:16, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja z otwarcia ofert - usługi medycyny pracy
  • 12.12.2023 15:10, Administrator
    Dodanie załącznika: Załączniki nr: 1, 2 oraz 3 do Zapytania ofertowego nr 4/2023