O nas - tekst łatwy do czytania (ETR)
O nas - tekst łatwy do czytania (ETR)

Zapraszamy do przeczytania informacji o Ośrodku Pomocy Społecznej w Ząbkach w formacie tekstu "Łatwe do czytania".

Gdzie się znajdujemy?
Ośrodek Pomocy Społecznej, w skrócie OPS, ma swoją siedzibę w Ząbkach przy ulicy Powstańców 2c.
Budynek jest dobrze oznaczony.
Nazwa umieszczona jest w miejscu widocznym.
Drzwi głównego wejścia są widoczne na tle fasady.
Do budynku prowadzą schody, jest również podjazd dla osób o szczególnych potrzebach.
Na piętrze wydzielono punkt obsługi.
Na piętro prowadzą schody. Dostępna winda.
Schody nie posiadają wystającej krawędzi tzw. nosków.
Schody są proste i wyposażone w poręcze.
Na poręczach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille`a.
Brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej w Ząbkach jest Pani Zofia Gwara.
Dyrektor OPS organizuje i nadzoruje prawidłowe funkcjonowania Ośrodka.
Dyrektor OPS dba o indywidualne potrzeby klientów i pracę zgodną z obowiązującymi przepisami.

Czym zajmuje się Ośrodek Pomocy Społecznej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ząbkach pomaga osobom i rodzinom w trudnych
sytuacjach życiowych, których nie mogą one same pokonać.
Ośrodek Pomocy Społecznej pomaga zarówno udzielając zasiłków oraz pomagając
poprzez pracę pracowników socjalnych.

Kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej
Zapraszamy do nas w godziny pracy Ośrodka:
Ośrodek jest czynny w dni robocze, od poniedziałku do piątku:
• Poniedziałek: 10 - 18
• Wtorek: 8 - 16
• Środa: dzień wewnętrzny
• Czwartek: 8 - 16
• Piątek: 7 - 15
Można do nas zadzwonić pod numer telefonu 22 510 98 03.
Aby bezpośrednio skontaktować się z pracownikami prowadzącymi określone sprawy, można samodzielnie wybrać numer wewnętrzny lub poczekać na przekierowanie przez pracownika Ośrodka.
Numery wewnętrzne:
• 08, 10, 12, 15, 32, 33, 20, 13 - pracownicy socjalni
• 14 – asystent rodziny
• 21, 31 - księgowość
• 17, 19, 34 - świadczenia rodzinne i opiekuńcze
• 18 - fundusz alimentacyjny
• 06, 09, 22 - dodatki mieszkaniowe i karta dużej rodziny
Można wysłać e-mail pod adres:
• ops@zabki.pl – Adres ogólny Ośrodka

Na stronie internetowej jest dostępny tłumacz języka migowego.
